Wednesday, June 15, 2011

Kereta Pertamaku



bukan nak menunjuk2 pun..tapi inilah kereta pertamaku semasa aku bekerja di Universiti Malaysia Sabah Kampus Antarabangsa Labuan (UMSKAL) pada tahun 2001.tak sangka ada kete sendiri..itupun atas bantuan bapakulah.aku cuma bayar bulanan saja..nasib baik bulanan tak mahal.time tu aku keje gaji hari saja.tapi tak kisahlah yang penting kete dah ada..memudahkan aku pegi keje dsbhnya.kete ini banyak menyimpan sejuta kenangan.walaupun family aku specially my mom asyik kutuk saja kete ini.tapi aku buat don't know saja.strengnya keras ke..sakit badan ke..aku langsung tak peduli tak ambil hati pun.sebab prinsip aku mudah je,barang pertama yang aku dapat @ beli tak mungkin dijual balik.insyallah klu jadi,kete ni akanku bawa ke KL dalam masa terdekat ini.semoga dipermudahkan urusannya nanti.

No comments:

Post a Comment