Monday, July 18, 2011

Bekerja Sambil Melancong




beberapa hari yang lepas aku berpeluang menjejaki kaki ke kuching, sarawak. mcm mimpi jadi kenyataan pula..memang aku dah plan pegi sana tahun depan. tapi enda sangka kan... kerana tugasan naziran aku berpeluang ke sana selama seminggu. bestlah jua bekerja sambil melancong..hehehe. tapi aku endalah sempat mau pegi Kampung Budaya Sarawak, Muzium Sarawak dll. aku cuma sempat berjalan2 disekitar kawasan Hotel Harbour View tu..berhadapan Kuching Waterfront dan Kedai2 barangan kraftangan. selain pegi ke beberapa shopping Complex. tapi aku enda sangka pula, shopping Complexnya tu enda ramai org malah kedai2nya pun enda banyak dibuka. mcm warga sarawak enda suka bershopping ku lihat. lepas tu aku sempat jua pegi Shopping Complex The Spring Mall pun sama. mcm nada apakan dibeli bah..apa pun, yg penting aku beli Ikan Terubuk Masin dan Kek Lapis Sarawak. malah impian untuk ke sana telah tercapai..alhamdulilah. slps ni planku akan pegi ke luar negara pula. tungguuuuu...klu ada perancangan dan persediaan, insyallah akan tercapai.

No comments:

Post a Comment