Wednesday, June 15, 2011

Masalah ke ni

kenapalah dengan aku ni..orang lain beli novel sebulan sekali ke, tapi aku ni tidak. bulan ini saja dah 6 buah beli. klu mcm ni...bankraplah aku. tapi aku tak dapat kawallah bila kawan2 ckp novel ini bestlah...novel tu lagi best..adui..pening aku jadinya...hubby aku pun dah bising. tapi aku ni tak dengar nasihat, bak kata orang masuk kanan keluar kiri...hehehe.

beberapa bulan ni novel2 aku terbitan Alaf21..skg dah bertukar kpd Fajar dan Prima. novel2 mrk pun boleh tahan gak..harganya mahal sikitlah. tapi bagi aku, cerita dlm tu yang penting..sebab aku ni suka sangat novel berkisahkan keluarga dan cinta2. biasalah..cinta tu kan tak boleh lari dari kehidupan walaupun aku dah kawin ni. setiap manusia memerlukan cinta. tapi jgn jadi taksub pula..cinta yang paling kekal dan abadi adalah cinta kepada Allah SWT dan Rasulnya. ingat tu..eza jr!

petang ni dah plan nak gi kedai buku lagi..ada novel yang dah memikat hatiku.harap2 novel tu masih ada.klu tak ada,nampaknya kena langganlah.

No comments:

Post a Comment