Wednesday, August 3, 2011

Terfikir Seketika



hari ke-4 berpuasa, syukur alhamdulilah masih lagi mampu menjalankan ibadah puasa dengan sempurna..walaupun ada masanya aku merindui suasana sungkai semasa aku bersama keluargaku di Labuan. masa sungkai tu mesti ada kuih penyaram dan minuman ABC..maklum sajalah aku paling minat tu..setiap hari tak mis! tapi sejak aku di KL ini..aku tak dapat merasai kuih dan ABC tu sebab susahlah nak cari... apa pun, dah 3 tahun disini macam dah biasalah. kadang2 aku buatlah sendiri..walaupun tak sama rasa ..tapi sekurang2nya aku mencuba buat ikut seleraku.

hemmmm..macam enda sabar bah aku mau mulih ke labuan ...ada 3 minggu lagi bah. tapi masa puasa ni macam lambat tia..atutah pikir tah saja kan mulih..atutah lambat, jgn tah dipikirkan lagi tu..esok lusa nah mulih sudah...ada sudah dilabuan bah..banyak lagi keraja menunggu disana..kepisan tia bila sampai dilabuan. enda kiralah kepisan kah apa kah..yg penting aku sudah balik ke labuan jumpa keluarga tercinta, saudara mara dan kawan²ku dirindui....

labuan.........tunggu ko labuannnnnnnnn...aku mulih 28 ini.......i love Labuan...hehehe

1 comment: